Omlouváme se za vyrušení, nutí nás k tomu EU. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies pro analýzu návštěvnosti. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
akce
ověřeno zákazníky
termíny dodávek
novinky N
novinky TT novinky H0

Úvod » LOKOMOTIVY » velikost N / lokomotivy 1:160 » N - Dieselové lokomotivy » SLEVA! N - Dieselová lokomotiva Blue Tiger, Captrain / Mehano 58856


        

SLEVA! N - Dieselová lokomotiva Blue Tiger, Captrain / Mehano 58856

 

Dostupnost: MOŽNO OBJEDNAT na našem novém webu, zadejte www.itvlaky.cz nahoře do vyhledávače
Číslo produktu: 58856
Výrobce: MEHANO
Měřítko: N
Zel. správa: PRIVAT
Epocha: V
původní cena 4 278,00 Kč (164,54 €)
naše cena bez DPH : 2 966,94 Kč (114,11 €)
naše cena s DPH (21 %):
3 590,00 Kč (138,08 €)

Varianty tohoto výrobku

Obrázek:
Číslo produktu / Název zboží:
 
Cena:
N - Dieselová lokomotiva Blue Tiger, OHE / Mehano 58857
58857
N - Dieselová lokomotiva Blue Tiger, OHE / Mehano 58857
naše cena 3 799,00 Kč (146,12 €)
SLEVA! N - Dieselová lokomotiva Blue Tiger, TXL / Mehano 58858
58858
SLEVA! N - Dieselová lokomotiva Blue Tiger, TXL / Mehano 58858
naše cena 3 490,00 Kč (134,23 €)
SLEVA! N - Dieselová lokomotiva Blue Tiger, LTH / Mehano 58859
58859
SLEVA! N - Dieselová lokomotiva Blue Tiger, LTH / Mehano 58859
naše cena 3 490,00 Kč (134,23 €)

Podrobnější specifikace

Dieselová lokomotiva Blue Tiger, Captrain.

NOVINKA 2016!

Světla bílá / střídavě červená.

Video skutečné lokomotivy

Dekodér NEM 651.

1996 präsentierte Adtranz die dieselelektrische Lokomotive Blue Tiger. Die Lok entstand aus einer Zusammenarbeit zwischen der Adtranz und der amerikanischen General Electric. Das Augenmerk lag dabei auf den Absatz der Lokomotiven in Asien. Den Antrieb lieferte dabei General Electric, den mechanischen Teil steuerte Adtranz bei. Im Jahr 2001 wurde Adtranz von Bombardier Transportations aufgekauft, der Bau der Blue Tiger wurde bei Bombardier fortgeführt. Das Ergebnis war eine sechsachsige, dieselelektrisch angetriebene Lokomotive mit einer Leistung von 2.460 kW. Optional kann ein Motor mit einer Leistung von 3.280 kW geordert werden. Bei einer stattlichen Länge von 23.4 m wiegt die Lok 126 Tonnen.

An beiden Enden bietet die Lokomotive Führerstände, die über die ganze Fahrzeugbreite reichen. Als erster Prototyp wurde 250 001 ausführlichen Tests unterzogen, wobei die Vorserienlok im Jahr 1997 an die DB vermietet war. Die Tests verliefen erfolgreich, so dass einige Privatbahnen Deutschlands den Blue Tiger für ihrem Lokomotivpark orderten. Neben der Vorserienlok 250 001 wurden weitere zehn Lokomotiven für den deutschen Markt gebaut.

odkaz na web 

YTBhMGY