Omlouváme se za vyrušení, nutí nás k tomu EU. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies pro analýzu návštěvnosti. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
akce
ověřeno zákazníky
termíny dodávek
novinky N
novinky TT novinky H0

Úvod » STAVBY » drážní stavby » Stavědla, hradla, trať.domky » SLEVA! H0 - Stavědlo / Vollmer 45767


        

SLEVA! H0 - Stavědlo / Vollmer 45767

U výrobce vyprodáno! výprodej zásob z Domu vláčků / AKCE M2018

 

Dostupnost: MOŽNO OBJEDNAT na našem novém webu, zadejte www.itvlaky.cz nahoře do vyhledávače
Číslo produktu: 45767VO
Výrobce: Vollmer
Měřítko: HO
původní cena 1 144,00 Kč (44,00 €)
naše cena bez DPH : 437,19 Kč (16,82 €)
naše cena s DPH (21 %):
529,00 Kč (20,35 €)

Podrobnější specifikace

KOMISE, nerozbaleno, sleva jen na 1 ks!

další nové za cenu 910Kč ( pokud máte zájem o nové, napište do poznámky)

Rozměry: 185x80x186 mm

Model podle skutečné předlohy, stavědla "Rüdesheim".

 

odkaz na výrobce

Das Stellwerk Rüdesheim ist ein Einheitsstellwerk, errichtet zwischen 1920 –1930. Diese Form war zu dieser Zeit mehrfach an Bahnstrecken vorzufinden. Die Architektur ist schlicht, mit dem gewissen Etwas der Bauhauszeit. Errichtet wurde es in Klinkerbauweise. Vermutlich kam der hintere Anbau erst später dazu und seit einer Renovierung setzt die gelbe Fensterrahmenfarbe tolle Akzente. Lassen Sie sich von der Persönlichkeit dieses Stellwerkes bezaubern und vergleichen Sie das Original mit dem Modell. Kurz nachdem die Eisenbahn in der Region Einzug gehalten hatte, kam schnell auch die Rede auf eine Bahnstrecke am rechten Rheinufer entlang. 1856 wurde das erste Teilstück von Wiesbaden nach Rüdesheim eröffnet. Erst im März 1871 war die Gesamtstrecke von Köln-Kalk über Troisdorf, Bonn-Beuel, Neuwied, Koblenz, Rüdesheim nach Wiesbaden befahrbar. Heute ist die Strecke durchgehend zweigleisig ausgebaut und elektrifiziert. Zwischen Porz und Troisdorf bildet sie zusammen mit der Siegstrecke und der Schnellfahrstrecke Köln-Rhein/Main eine sechsgleisige Trasse.

ZDRmNmI5OD