Omlouváme se za vyrušení, nutí nás k tomu EU. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies pro analýzu návštěvnosti. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
akce
ověřeno zákazníky
termíny dodávek
novinky N
novinky TT novinky H0

Úvod » LOKOMOTIVY » velikost N / lokomotivy 1:160 » N - Drezíny, údržba trati » SLEVA! N - Robel TM 235 BLS s pantografem / Hobby Train H23563


        

SLEVA! N - Robel TM 235 BLS s pantografem / Hobby Train H23563

 

Dostupnost: MOŽNO OBJEDNAT na našem novém webu, zadejte www.itvlaky.cz nahoře do vyhledávače
Číslo produktu: H23563
Výrobce: Hobbytrain
Měřítko: N
Zel. správa: PRIVAT
Epocha: VI
původní cena 5 190,00 Kč (199,62 €)
naše cena bez DPH : 3 181,82 Kč (122,38 €)
naše cena s DPH (21 %):
3 850,00 Kč (148,08 €)

Varianty tohoto výrobku

Obrázek:
Číslo produktu / Název zboží:
 
Cena:
N - Robel X630 ÖBB s pantografem / Hobby Train H23564
H23564
N - Robel X630 ÖBB s pantografem / Hobby Train H23564
naše cena 4 990,00 Kč (191,93 €)
N - Robel l 54.24 DB bez motoru / Hobby Train H23560
H23560
N - Robel l 54.24 DB bez motoru / Hobby Train H23560
naše cena 2 590,00 Kč (99,62 €)
N - DCC Podbiječka, DB / Hobby Train H23511D
H23511D
N - DCC Podbiječka, DB / Hobby Train H23511D
naše cena 5 500,00 Kč (211,54 €)
N - Podbiječka, DB / Hobby Train H23511
H23511
N - Podbiječka, DB / Hobby Train H23511
naše cena 4 085,00 Kč (157,12 €)

Podrobnější specifikace

NOVINKA 2017!

- nabízíme rozbalení a otestování lokomotivy před expedicí za příplatek 98Kč, možno přidat do košíku.

* pokud chcete fotografie otevřít v plném rozlišení, použijte pravé tl. myši a otevřete odkaz v nové kartě-okně.
* pokud chcete poslat zprávu o naskladnění nebo snížení ceny, klikněte na ikonu hlídacího psa pod tl. KOUPIT


Bahnbau BAMOWAG Robel Gleiskraftwagen Typ 54 mit Stromabnehmer / Tm 235 / ÖBB X 630

Robel Tm 235 BLS mit Prüfpanto für Oberleitungsbau und Wartungskorb und 2-achs Anhänger motorisiert

Traktion ist die Stärke des Gleiskraftwagens 54.24. Sein Antriebskonzept basiert auf jenem des Gleiskraftwagens 54.22, unterscheidet sich jedoch durch den Einsatz zweier synchron gesteuerter Motor-Getriebe-Einheiten. Somit erfüllt er die Anforderungen des Rangier- und Übergabeverkehrs und darüber hinaus auch alle Aufgaben eines Baufahrzeuges. Der Gleiskraftwagen ist in der Lage, hohe Anhängelasten zu bewältigen und mittels Ladefläche und Ladekran die an der Baustelle benötigten Maschinen, Geräte und Materialien zu transportieren. Vor Ort kann er durch die große Zahl an verfügbaren Zusatzgeräten zur Unterstützung der Arbeiten eingesetzt werden. Die Ausstattung erfolgt je nach Kundenwunsch. Durch unterschiedliche Aufbauvarianten, wie zum Beispiel den Einsatz verschiedener Kräne, wird er den vielfältigen Anforderungen der Baustellen gerecht.

Die Kombination von Leistungsstärke für die Traktion und Flexibilität im Arbeitseinsatz macht den Gleiskraftwagen 54.24 zu einem idealen und vor allem wirtschaftlichen Baustellenfahrzeug. Der Typ 54 / TM 235 wird von vielen Bahngesellschaften in Europa, unter anderem in Deutschland, der Schweiz, Österreich, Dänemark und Belgien eingesetzt. 

odkaz na web 

YjI3M